27 October 2009

Galagie in provincie

Am auzit la Guerrilla cum ca Timisoara este cel mai poluat fonic oras din Romania, mai bine zis mai multi cetateni sufera de poluare 23 de mii fata de 17,900. In primul rand am vrut sa caut sursa stirii (din Romania pentru ca oricum studiul a fost facut de Agentia Europeana deMediu). Dupa gasirea rezultatului mi-am adus aminte de ce e asa frumos sa ai un trust de presa (domnule Vintu !) Evident ca pe site-ul realitatea. Mergand mai departe peste invartitul in coada, deoarece dobro si craio (Mircea Badea are o denumire specifica pentru ei, dar din fericire nu pot sa fiu rau pentru ca nu imi amintesc :) ) ziceau ca nu isi dau seama de ce intampla asa(Timisoara mai poluat fonic decat Bucale), eu cred ca am gasit explicatia: cine a fost sau este in Timisoara a vazut ca este un oras de case; in Bucuresti avem bulevarde si sosele aglomerate si zgomotoase dar blocuri inalte asa ce cei din spatele lor resimt un efect mult mai mic al zgomotului,. Peste casele din orasul din colt poluare fonica zburda si se infige in urechile a nici mai mult nici mai putin de 23.000 de timisoreni. Va sa zica blocurile gri folosesc si ele la ceva.
Si acum invidia: timisorenii n-au bani de termopane.

1 comment:

  1. Yeah... deci bucuresti are 2 mil jumate de locuitori si timisoara...cat poate sa aiba maxim? 500-700 de mii si timisoara are mai multa poluare fonica? Mie-mi miroase a BS

    ReplyDelete