17 December 2008

Spaga en-gros (cu ridicata)

Cine a avut ghinionul sa-si parcheze masina pe langa Semanatoarea, pe partea cealalta a raului fata de statia de metrou dar pe trotuarul de langa apa, a avut o mica (dar scumpa) surpriza. Avand in vedere ca luna cadourilor a sosit, Politia Romana s-a gandit la noi surse legale de a avea incasari en-gros, si anume ridicarea masinilor parcate necorespunzator. Este adevarat ca eu am primit o avertizare cu vreo luna in urma lasata la stergator in care se mentiona ca in trei zile imi vor ridica masina daca o mai parchez acolo. Dar timpul a trecut, si Politia a avut rabdare ca lumea sa uite de notificare, urmand sa-si aduca aminte printre injuraturi de neinsemnata insemnare primita pe parbriz. Evenimentul nu e o noutate, anul trecut, tot in sezonul inzapezit rau, cand nu aveai unde sa-ti parchezi masina din cauza zapezii, am fost amendat, eu si inca cel putin cateva zeci de alti soferi care nu au vrut in ruptul capului sa-si parcheze masinile in Db. Amenda a venit abia prin iunie. Cand am fost sa o platesc, politistul mi-a si aratat binevoitor cum as fi putut evita contraventia: Puneam mana pe lopata, dadeam zapada la o parte si parcam masina. Dar eu roman fiind, nu as fi facut asta pentru ca a doua zi cand plecam, altcineva mi-ar fi luat locul pentru a carei curatare am facut bataturi. Poate de invidie l-as fi inzapezit la loc....
Revin cu o precizare: nu e vorba de o singura masina, le luau la rand, erau masini de ridicat destule, eu am vazut deodata vreo 4-5, plus cele care erau pe drum...

1 comment: