16 November 2008

Curaj gaină, că te tai!

Cand vorbesti cu cineva la telefon, respectivul prinde curaj, fie ca este vorba de a cere un favor, fie de a refuza ceva. Curajul prinde elan cand de la telefon se trece la messenger si chiar si mai mult cand e vorba de un forum. Am vazut cazuri destule pe forum si nu numai eu, sunt sigur ca ati vazut cu totii cum niste omuleti, probabil refulati in viata reala, in realitatea virtuala parca sunt pe god mode ON. Taie si spanzura daca din intamplare au vreun oarecare privilegiu sa-ti suspende accesul pe forumul respectiv sau whatever, invocand respectul politetea s.a.m.d. Unele declaratii pe care le-am vazut mi se par de-a dreptul hilare, altele cam deplasate. Ceea ce e important ce ca omuletii se iau prea mult in serios. La adapostul anonimitatii, critica si condamna dupa bunul plac. 
Dar daca cel care comenteaza ar stii ca am idee macar cam cine e. Sau macar adresa lui IP si de unde scrie. Poate ca e din Franta de exemplu. Cati oameni din Franta ar putea sa fie care sa posteze, Presupunand ca unii se exclud. Daca eram "hacker", probabil ca ar fi fost mult mai distractiva toata povestea. In sfarsit, probabil ca iar am descoperit apa fiarta, asa ca va urez un inceput minunat de saptamana. Si cafea :D

3 comments:

  1. You make me cry. Yes you do. Nu, era o gluma, ca tot nu te prinzi de ironii. Pai, ce sa zic, I'm trembling, I'm trembling. Ah, btw, incipitul captatio benevolentiae...nu mi-a captat-o.

    ReplyDelete
  2. @oyster

    prietene, iar esti cult. insa nu si inteligent. capta-mi-ai excipitul!;) (nu de alta, dar stii si tu ca e uncool sa fi cioban sa n-ai vocabular)

    ReplyDelete
  3. dar tu stii oare ca e uncool sa nu ai habar de ortografia verbului 'a fi'?

    ReplyDelete