dot ro is dead, long live blogspot

Cativa ani mai tarziu, m-am reintors la vechea adresa. Am renuntat la domeniul .ro fara parerea de rau. In definitiv, singura diferenta era (probabil) un mic avantaj la seo si la un moment dat era o indicatie cat de "in serios" iei chestia cu blogging-ul. Intre timp, anii au trecut si contentul s-a orientat catre video - mediu despre care pot zice ca nu e pentru mine pana una alta. Am sters cateva posturi aparute ca prin minune(posibil ceva hacking?), am trecut in revista noile modificari aparute la platforma si urmeaza relansarea la apa. Fireste, fara agitatie sau pus linkuri peste tot. Poate doar pe Twitter, for old times' sake :) #fieca acest post sa nu fie ultimul pentru urmatorii ani!

Google Online Marketing Challenge

Incepe Google Online Marketing Challenge. Cum functioneaza si despre ce e vorba?
Se asambleaza echipe de studenti de vor primi un voucher de 200$ pentru Google AdWords. Echipa trebuie sa colaboreze cu o afacere locala pentru a derula o campanie de promovare online eficienta.
Studentii schiteaza un plan de campanie, o pun in practica, evalueaza rezultatele si apoi consiliaza compania pentru dezvoltarea ulterioara a marketingului online.
Competitia este deschisa oricarei institutii de invatamant superior din lume.
Deci studentii participa sub obladuirea unui profesor. Suna tentant :)

Acum urmeaza comentariul meu: Ce face Google este laudabil, dar, in mod evident o face de fapt pentru propria sa promovare ca ofertant de servicii publicitare. Un voucher de 200$ ori x studenti reprezinta fix o duda pentru Google, mai ales ca NU da efectiv bani. Cam acelasi principiu e si la alta companii care ofera chestii gratis sau la un pret redus gen traininguri sau alte chestii si dupa aceea se trece la persuadarea potentialului client pentru ca cumpara produsele firmei. Gen Cisco, Microsoft etc.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Teoria Miss 10% vs. 90%

dot ro is dead, long live blogspot

Miss Facebook Romania