dot ro is dead, long live blogspot

Cativa ani mai tarziu, m-am reintors la vechea adresa. Am renuntat la domeniul .ro fara parerea de rau. In definitiv, singura diferenta era (probabil) un mic avantaj la seo si la un moment dat era o indicatie cat de "in serios" iei chestia cu blogging-ul. Intre timp, anii au trecut si contentul s-a orientat catre video - mediu despre care pot zice ca nu e pentru mine pana una alta. Am sters cateva posturi aparute ca prin minune(posibil ceva hacking?), am trecut in revista noile modificari aparute la platforma si urmeaza relansarea la apa. Fireste, fara agitatie sau pus linkuri peste tot. Poate doar pe Twitter, for old times' sake :) #fieca acest post sa nu fie ultimul pentru urmatorii ani!

the PLAYground

Am observat ca Tedi a afisat outdoor cateva print-uri cu nou suc Tedi Play. Citez un articol din Business Magazin:"Nucleul principal al consumatorilor de produse din aceasta gama este format din copii cu varsta cuprinsa intre 4 si 14 ani si mamele acestora, femei cu educatie medie si peste medie, venit mediu spre ridicat, traind in mediu urban."
Urmeaza si o poza din print: 

Deci, cand vad Tedi Play primul lucru care imi sare in ochi este

Nu stiu daca prescolarii vor face asocierea, dar cu siguranta cand vor creste macar unii dintre ei vor incerca cu placere gustul preschimbat al copilariei. Ca din ce se anunta copilaria pare mai degraba furata de reclame, toti fiind foarte agitati sa isi "targeteze" si sa isi fidelizeze publicul de cand este inca "fraged"

Comments

  1. Mmm interesant..Poate ca si forma lui tedi ar trebui putin modificata :P...In rest toate cele bune astept margarina Durex si suzete baby plus:))

    ReplyDelete
  2. *bussines de 2 lei

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Teoria Miss 10% vs. 90%

dot ro is dead, long live blogspot

Numele, Astrologia si Stiinta